Forum Wyprawa rowerowa 2006 Strona Gwna
 FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj 

Ja nie piję, nie palę, uczę się w miarę, kłopotów wyc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wyprawa rowerowa 2006 Strona Gwna -> O wyjedzie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pon 23:48, 24 Mar 2014    Temat postu: Ja nie piję, nie palę, uczę się w miarę, kłopotów wyc

Lekarz który miał mnie operowac kazał mi ten wynik zabrac ze sobą. [link widoczny dla zalogowanych] To net, tak w sumie to jestem sfrustrowanym 13-latkiem... Tu za ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem czemu uważacie, że kobiety, które wzięły udział w polskiej edycji były ładniejsze od tych Holenderek?
[link widoczny dla zalogowanych]
grudniu po dłuższym czasie był w domu podczas moich płodnych dni od
[link widoczny dla zalogowanych]

niby delikatna ale nigdy bym nie pomyślała że się na to odważę !!! [link widoczny dla zalogowanych] Praktycznie wszedzie:

Czasami, w wyjątkowych przypadkach jajnik czy tez jajniki trzeba usunąć. najlepszego Niech urodzi zdrowego dzidziusia Ma juz synka i jak chce miec drugie diecko to na co kma czekać?Ja im dobrze zyczę i fajne,że będzie mieć drugiego bobaska Rodzina chce zeby mieli zone turke, co jest dziewica, a nie jakas tam ruske/niemke/polke/dunke co miala juz kilku facetow. NIE POLECAM Ale ja już znikam, bo mały żąda żebym z nim porysowała. [link widoczny dla zalogowanych]
kolejny miesiąc zaliczona porażka ale trzeba działać dalej i sie nie poddawać ??? Mam loczki takie aż rurki więc na następny dzień rano jest straszny nieogar.. no zajela wtedy 2 miejsce a to bylo dawno gdzies w 1995, 6, 7 ja jej na tych zdjeciach prawie nie poznamalm niby to ona ale taka inna....extra wyszla...lecz na codzien tak nei wygalda.. Jeśli znajda się osoby które będą chcialy cos doradzic napisac od siebie opowiedziec o swojej walce lub sukcesie serdecznie zapraszam . w ćw.1 jak uniesiemy sie do góry i tak zostajemy te 2-3 sek. HEJ,JA DZIS 8 DZIEN,KURCZE 3 SERIE PO 8-SIEM.JAK NARAZIE NAJWIEKSZY KRYZYS MAM PODCZAS 2 SERII.
ja mam farouk CHI szampon, odzywke i spray do wlosow i jestem zachwycona,wczesciej mialam zniszczone i suche wlosy a teraz wlosy sie nie elektryzuja, sa miakkie i lsniace.ten zestaw chroni przed goraca temperatura oraz ulatwia ukladanie wlosow, w moim przypatku prostowanie, ktore teraz zajmuje kilka chwil ..Polecam szczerze
ale po wypłatach wiemy kto za to zapłacił.
przy żelu nie połuje sie \wszystkiego\
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witam,,, piszesz o tym że ropiało oczko u synka.Przypomniało mi się że u nas było tak samo.Dość długo ropiało i żadne kropelki nie pomagały no i te uciekające oko.Corka dość dobrze sobie radzi i chyba nie zdaje sobie sprawy jak poważną chorobą ma do czynienia.I posyłam ją do szkoły masowej myślę że da sobie radę.córka jest pod kontrolą w przychodni zakażnej przynajmniej raz w roku ma badaną krew i co pół roku wizyta u okulisty.głowa do góry ,wiem że jest ciężko.nie będzie tak żle.pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wyprawa rowerowa 2006 Strona Gwna -> O wyjedzie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin