Forum Wyprawa rowerowa 2006 Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

Gdy jechała Kaska do roboty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wyprawa rowerowa 2006 Strona G│ˇwna -> O wyje╝dzie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 16:47, 10 Kwi 2014    Temat postu: Gdy jecha┼éa Kaska do roboty

Jest on w stylu jakby poprzedniej epoki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha - Crying in the rain bo wiesz....za kilka m-cy to ja ch─Ötnie i ca┼é─ů Europ─Ö oblec─Ö
Bardzo mnie to zdziwi┼éo, bo my┼Ťla┼éam ┼╝e 10-14 dni...
Przede wszystkim wszystkie Was mocno pozdrawiam i przytulam - wszystkie mamy, kt├│re mnie znaj─ů i kt├│re nie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i bardzo za to dzi─Ökuj─Ö .
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak nawiasem m├│wi─ůc po takim wczorajszym jedzeniu nic nie przybra┼éam na wadze.

Pozdrawiam. [link widoczny dla zalogowanych] Manta_ma, a ty masz rowerek na ta┼Ťme czy magnetyczny?
O tym jak si─Ö g┼éodz─ů ca┼éymi miesi─ůcami a p├│┼╝niej wpadaj─ů w r├│┼╝ne choroby, kompleksy itp. Kamu┼Ť, a jak Twoje kolanko dzisiaj?! ksi─ů┼╝eczka - 1z┼é/ Jest wi─Öc to co┼Ť co rzuca si─Ö w oczy wi─Öc nie mog─Ö sobie pozwoli─ç na niedoci─ůgni─Öcia. co u Ciebie? [link widoczny dla zalogowanych]
Wiecie kiedy nast─ůpi┼é moment zwrotny w moim przypadku? Ze mn─ů zawsze jest bezpiecznie, wesolo, ciekawie i milo! jakims plynie do mycia okien i spryskiwac takim sprayem miejsca w ktorych zwykle pajaki sie pojawiaja, ciekawe czy wtedy by to moglo je odstraszac. Ale teraz kolejne wyzwanie przede mn─ů - nie przybra─ç!! to m├│wi─ů, ┼╝e lepiej nie bo wi─Öksze ci┼Ťnienie jest. [link widoczny dla zalogowanych] 3\4 textu jest o tym, jak jedzie do Disneylandu i nie mie┼Ťci si─Ö w r├│┼╝ne fotele.
fajny jest
Jedni mowia ze na brzuch na tluszcz to bieganie i plywanie tylko, drudzy ze tylko dieta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam , trzymajcie si─Ö!!!!!
Zaczynam si─Ö denerwowa─ç, wi─Öc jem wszystko co mi wpadnie w r─Öce.
Bardzo prosz─Ö o porad─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sorry ale jak można w pięciu linijkach zrobić 10 błędów, głównie Ó, OM, EN.
[link widoczny dla zalogowanych]
1) płyn do lewatywy musi mieć ok.
Seal - Love's Divine
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To byłam ja Margosiek hi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kurcze jakos mi sie to nie usmiecha, teraz mam tam lekk─ů rewolucje.

Odpowiedz sobie sama na to pytanie. [link widoczny dla zalogowanych] Jestem 7 tygodni po zabiegu, mia┼éam robiony w Rzeszowie - cewnika nie zak┼éadali, lewatywy nie robili, ale do zabiegu by┼éam ca┼ékiem nago, tyle, ┼╝e ubrali mnie w bia┼é─ů koszulk─Ö rozpi─Öta do do┼éu na plecach....
Mozecie podac jej skład??do jakiego lekarza sie udac zeby przepisał receptę?? hehe Zespół policystycznyj jajników to taki gratis w tym temacie niestety - ale to wcale nie oznacza ,że nie bedziesz miec bobasa Gdzie profilaktyka? Po szczepieniach dziecko zazwyczaj jest niespokojne, a wtedy najlepiej znależć się z nim jak najszybciej w domu. [link widoczny dla zalogowanych]
Tylko niech mi kto┼Ť wyt┼éumaczy po co by┼éo s┼éowo RACZEJ? Hej. i nos,i jestem zadowolona ale sorry zdj─Ö─ç nie wysy┼éam bo nie mam na to ochoty.Je┼Ťli kierujesz sie tylko i wylacznie tym co czytasz na forum to faktycznie id┼║ gdzie┼Ť indziej.Ja przy wyborze kierowa┼éam si─Ö swoimi odczuciami na konsultacji a nie bzdetami z for gdzie nigdy nie wiadomo kto jest kim. dziwne... tylko to czekanie...a sny swiadcza chyba o naszym mysleniu na ten temat, nied┼éugo i Twoja mama bedzie si─Ö cieszy─ç w Niebie na dobre wiesci z papieru b─ůd┼║my wytrwa┼ée i g┼éeboko wierzmy , ze juz niebawem doczekamy tego szcz─Öscia....dobrego dnia czy to mo┼╝liwe, czy raczej tak si─Ö odpycha? Ja mia┼éam badania na przciwcia┼éa r├│┼╝yczki i toksoplazmozy.
[link widoczny dla zalogowanych]
program jest super a pan Sankowski to wielce utalentowany i uznany lekarz
-to ja..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jednak zdrady i alkoholizm nie zawsze moga byc powodem dla kosciola azeby uniewaznic malzenstwo
[link widoczny dla zalogowanych]
A po co kupujesz sobie opaske uciskowa? Ale góra i tak ma wszystkich na dole daleko i głęboko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Religia i obyczaje rozdziel─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Koalami┼Ť, ale to poczucie ma si─Ö jak uda┼éo si─Ö z tego bagienka wsp├│┼éuzale┼╝nienia wyj┼Ť─ç.

Ale i tak to trwa. [link widoczny dla zalogowanych] Uzdrowisko wstydliwych dolegliwo┼Ťci - ZONE REALITY pi─ůtek o godz.
a mo┼╝e w┼éa┼Ťnie si─Ö w takim towarzystwie obracacie ┼╝e tak wszystko niby wiecie.. Kurcze juz dawno o tym nie mowilam Nie zaluje zadnej chwili spedzonej z nim. s┼éuchajcie [link widoczny dla zalogowanych] 34-37*C, ch┼éodniejszy spowoduje skurcze a cieplejszy (> 40*C) uszkodzi jelito [link widoczny dla zalogowanych]
Po zako┼äczeniu kuracji i po okresie , w po┼éowie cylku mam przyj┼Ť─ç do kontroli. Je┼Ťli za┼Ť chodzi o efektywno┼Ť─ç leku - czyli o to kiedy ust─ůpi─ů uci─ů┼╝liwe dolegliwo┼Ťci (pieczenie, ┼Ťwi─ůt, up┼éawy) - tu reakcja organizmu jest r├│┼╝na, ale kilka pierwszych tabletek powinno ju┼╝ pom├│c (co nie oznacza, ┼╝e mo┼╝na wtedy przerwa─ç kuracj─Ö!!! witam,moja c├│rka ma toksoplazmoz─Ö oczn─ů wrodzon─ů.Ma blizny w obydwu oczach, Pierwsze 2-3 zastrzyki s─ů tylko nie do zniesienia, poniewa┼╝ najcz─Ö┼Ťciej s─ů one w stan zapalny lub pod paznokie─ç. Matematyczny model zagadnienia bior─ůcy za podstaw─Ö, i┼╝ szcz─Ö┼Ťcie jest pierwsz─ů pochodn─ů stanu posiadania, zdefiniowano jako sigma od zera do niesko┼äczono┼Ťci z iloczyn├│w potrzeb przez wsp├│┼éczynniki ich zaspokojenia... Co do os┼éabienia naturalnej flory bakteryjnej, to uwa┼╝am ┼╝e Tombak nie przesadza (raczej nikt takowej ju┼╝ nie posiada), ale wraz z opisami na oczyszczanie jelita grubego radzi, aby zacz─ů─ç dzia┼éania w celu jej odnowienia . Dziewczyny polecam ten sprzet , jest naprawde super.Nie wiem czy jest dostepny w PL, ja pisze z Angli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zalety ┼╝elu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kobiety
powiedziano mi ze moga mnie dopiero przyjac w kwietniu???!!!!

Orsay - to samo!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
W koncu wyplatala sie z tego chorego zwiazku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
.eh...
[link widoczny dla zalogowanych]

- pieczywo tylko chrupkie [link widoczny dla zalogowanych] Jesienna mamo hehe moj M nadrabia zaleg┼éo┼Ťci w firmie wi─Öc w sumie w domu ma┼éo bywa...a jak ju┼╝ jest to przyk┼éada g┼éow─Ö do poduszki i ┼Ťpi...zbiera si┼éy na bezsenne noce
ten nawet działał.z drugiej strony ile mozna łykać te paskudztwa ?? Slyszalam o takiej metodzie jak tatuaz w kolorze skory - tak, zeby blizna byla prawie niewidoczna (to sie jakos nazywa ale nie wiem jak) ale nie moge znalezc zadnego gabinetu, w ktorym wykonywaliby tego typu zabieg... Nieźle się kobitki musiał potem z bólu zwijać 30 minut i wyżej. SIUSIU????????????? [link widoczny dla zalogowanych]
To moja zas┼éuga Chochlik Polecacie czy odradzacie? zaloguj sie na ich stronie, wowczas masz chyba 30 smsow na miesiac i mozesz je wysylac rowniez za granice, takze do Irlandii zaczynajac od +353.... potem dopiero wyobraz sobie ze dostajesz ta prace Dzi┼Ť zanios┼éam ostatni─ů pr├│bk─Ö. No ┼Ťwietnie, ja mam kolczyka w p─Öpku oczywi┼Ťcie te┼╝. i b┼éagaj na kolanach o poprawke po jethonie i odm├│w ojcze nas i 10 paciork├│w zebys bez infekcji wysz┼éa z tego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Prawda?
[link widoczny dla zalogowanych]
Produkt szwajcarski od niedawna w Polsce i jest ....genialny!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
np:


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wyprawa rowerowa 2006 Strona G│ˇwna -> O wyje╝dzie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin